Třetí polovina sice neexistuje, ale můžeme sem zařadit typy váhavé. Tak zvaní váhaví střelci. Ti ještě nyní sedí a meditují. Přemýšlí, k čemu by jim tažné zařízení bylo, a zda se vůbec vyplatí do této věci investovat. Takže jsou nakonec ve stejné situaci jako onen slavný Buridanův osel, kterého, jak víme, umořilo sto krát nic.
Nuže, takovým váhavým střelcům budiž nápovědou tento článek. Třeba jim to pomůže.
Nejprve si však ujasníme pojem, co si vlastně pod názvem tažné zařízení představit. Lidově řečeno je to ta koule vzadu za kufrem automobilu. Řečeno složitou terminologií je to zařízení, jež se montuje na automobil, tedy jeho spodní část dle základní normy Evropské komise č.1400/02. Toto celé musí provést autorizovaný servis, jinak musíte znovu na STK, která vám zařízení musí schválit.
Nu, a nyní k čemu to využijete. Tak třeba si později pořídíte chatičku, nebo domeček a již je zde třeba něco tam převážet. Například pletivem počínaje a starším nábytkem konče. Jistě že vám to může zajistit firma, ale při placení se pěkně prohnete. Samozřejmě že má toto zařízení více účelů, nejen na převoz věcí na chatu.
Třeba si jednou pořídíte karavan. Ale na další možnosti jistě přijdete sami. I doma když něco potřebujete opravit (ne žehličku), ale fasádu u domku tak se tažné zařízení opět vyplatí.
Jak výše zmíněno, musí jej montovat servis, který je k tomu způsobilý. A to pro tu kterou značku automobilu, Takže má-li servis certifikát na Škodovku, nemůže montovat zařízení na Fiaty. Tohle je ale ryze akademická debata, protože většina servisů má certifikáty na skoro všechny značky. Stejně tak i prodejce, u kterého budete nakupovat. Záruku na výrobek vám totiž bude dávat on a ne servis. Ten vám dá záruku jen na práci. Například tažné zařízení Octaviaposkytuje záruku na většinu výrobků doživotně. A to myslím za zvážení stojí.