Jak funguje obsahový marketing

O obsahovém marketingu, tzv. content marketingu se mluví hodně a dost často. Mnoho lidí si myslí, že nefunguje. Problém ale není v technice jako takové, ale v jejím provedení. Pravda je taková, že tento strategický model pro mnoho společností dokonale funguje, ale je velmi těžké to udělat správně a skutečně efektivně.
tvorba grafů

Klíčová role SEO v textu

Content marketing je postavený především na textu, klíčových slovech a linkbuildingu. Zde se do role zapojuje SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače . Obě metody je zapotřebí propojit a začít tak budovat značku. Díky použití správných klíčových slov se web dostane v přirozeném vyhledávání Googlu či Seznamu umístí na výhodná místa.

Základním aspektem tohoto modelu je to, že není rychlá. Než získáte požadovanou konverzi u zákazníků a nové platící klienty, tak to potrvá i několik měsíců. Je to samozřejmě především tím, že se jedná o přirozenou a nikoli placenou reklamu. Jaké jsou hlavní cíle této metody?

Cíl: konverze

Jakou definici bychom mohli použít? Cílem obsahového marketingu je přivést na webové stránky kvalitní návštěvníky, kteří se stanou budoucími klienty. Budování značky je také důležité, samozřejmě stejné jako podpora prodeje. Základem ale není okamžité zvýšení výnosů. Právě naopak.

Texty nevytváříme z důvodu rychlého a okamžitého zisku, ale z důvodu budování značky a pozitivní pověst. Všichni dobře víme, že dobrá pověst prodává. Pouštět se do toho bez předchozích zkušeností a předpokládat, že bude vše dokonalé. I na českém trhu existuje nespočet agentur, které se postarají o tvorbu textů tak, aby měly co nejlepší výsledky.
nápis seo

Co musíte obstarat?

Může se zdát velmi jednoduché vytvořit článek, který zaujme. Opak je pravdou. Aby všechno ideálně fungovalo, tak článek musí být opravdu jedinečný, relevantní a dobře vyhledatelný. V této disciplíně jsou samozřejmě opět důležitá klíčová slova.

Podstatné není ale jen to. Musíte být trochu odborník na všechno, což není snadné. Není to totiž jen o gramatice a stylistice, ale také o strategiích, SEO, PPC, Public relations i Media relations. Je toto poměrně hodně a nejlepší je proto svěřit se do rukou specialistů.

Nezařazené